tisdag 22 oktober 2013

Stor pojke!

Den 21 September började Ted krypa, äntligen! Han har blivit så mycket nöjdare när han kan ta sig dit han vill. Jag hade dock lite svårt att glädjas den dagen, eftersom brorsan hittade Sickan överkörd på morgonen... Fy vad ledsen jag har varit (är), så tomt det är hemma.

Idag ställde han sig upp för första gången! Mot öppna spisen såklart, det är vad vi har trott hela tiden. Han har antagligen ställt sig upp där förut fast vi inte har sett det, för ljusen har legat ute på golvet fast jag har tyckt att jag har ställt dom tillräckligt långt in. Så stolt över min lilla duktiga pojke!

Två tänder till har han fått, "vampyrtänderna". Dom kom upp den 6e och 8e Oktober. Och efter att dom sprack upp har han blivit en helt annan bebis. Dom måste ha gjort ganska ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar